Az Integra CAFM (Computer Aided Facility Management) rendszer létrehozása során az volt a célunk, hogy egy olyan új szempontok alapján vizsgált létesítményüzemeltetési szoftvert hozzunk létre, amely moduláris működésével és az ebből következő gyors és hatékony fejleszthetőségével a legkézenfekvőbb módon szolgálja ki az egyéni megrendelői igényeket, egyszerűen és átláthatóan kezelve az adott vállalati erőforrásokat.
Nincs szükség kliens alkalmazásra.
A teljes munkafolyamat web-alapú és csak egy korszerű böngésző szükséges hozzá. Ily módon, a földrajzilag egymástól távol elhelyezkedő felhasználók is egyszerűen dolgozhatnak csoportban, illetve a rendszer felügyelete is bárhonnan könnyedén megoldható a vállalat vezetői számára.
Az Integra moduláris felépítésű.
Lehetővé teszi bármilyen vállalat-specifikus fejlesztés implementálását a folyamatban lévő munkamenet akadályozása nélkül.
Nem dobozos szoftvert árulunk, hanem egy olyan megoldást, ami mindenben támogatni fogja vállalata fejlődését, együtt növekedve az igényeivel.
A program biztonsága kiemelkedő.
Az Integra MySql adatbázist használ SSL kapcsolatkialakítással.
A futtatása elsődlegesen saját védett szervereinken történik, melyek teljes adatbázis állományát 4 óránként mentjük, a nap végén pedig banki széfbe helyezzük.
Természetesen lehetőség van más – a megrendelőnél található – szervereken való telepítésre is, az ügyfél által elvárt biztonsági beállítások mellett.
A szoftver eddigi használata során soha nem történt még sem adatvesztés, sem illetéktelen behatolás.
Az adatvédelem tovább erősíthető.
Az Integra jól elkülöníthető felhasználói csoportokkal dolgozik, melyek tagjai korlátozottan használhatják a szoftver egyes felületeit, így nem láthatnak bele mások munkájába.
Alapesetben „adminisztrátor”, „bejelentő”, „karbantartó”, „monitor felhasználó”, valamint „pénzügyes felhasználó” jogosultságokat különböztetünk meg, azonban a megrendelő igényei szerint ezek is testre szabhatóak.
Ennek köszönhetően a szoftver használatba vétele gyorsan és egyszerűen történik.
A rendszer könnyen áttekinthető.
A szoftver üzembe helyezését követően azonnal létrejön egy rendkívül részletes, áttekinthető és testre szabható adatbázis, amely az objektum (vagy objektumok) minden jellemző tulajdonságát, valamint a cég számára fontos összes adatot tartalmazza, olyan részletekre is kiterjedően, mint gépek, bútorok, vagy nagy értékű használati tárgyak.
A szoftver intelligens.
Az Integra egyedülálló tulajdonsága, hogy a speciálisan fejlesztett, intelligens „öntanuló” funkcióinak köszönhetően képes menet közben is integrálni az új adatokat.
Emiatt jelentősen rövidebb időt vesz igénybe a szoftver bevezetésének előkészítése, mely előnyt jelent az üzleti szféra gyors döntéseket követelő világában.
A több éves tapasztalat meghatározó.
Az üzemeltetési szoftverek fejlesztésének területén eltöltött több éves tapasztalatunk során rájöttünk, hogy a programozók által kifejlesztett mechanizmusok és a valós gyakorlati igények nagyban eltérnek egymástól.
Éppen ezért már a megalkotás kezdeti szakaszában alapvetőnek tartottuk, hogy gyakorlati tapasztalatokkal rendelkező, létesítményüzemeltetésben jártas szakemberekkel, mérnökökkel együttműködve készítsük el saját rendszerünk alapjait.
A fejlesztési munka mellett rendkívül fontos számunkra az is, hogy megbízható, stabil háttérrel rendelkező cégként építsük rendszerünket, amely képes hatékonyan reagálni a szakmai kihívásokra és megállja helyét a folyamatos piaci változások során.
Szeretne többet tudni?
Töltse le az Integra CAFM részletes bemutató katalógusát!