A hozzájárulási beállítások testreszabása

Cookie-kat használunk a hatékony navigálás és bizonyos funkciók végrehajtása érdekében. Az alábbiakban az egyes hozzájárulási kategóriák alatt részletes információkat talál az összes cookie-ról.

A „Szükséges” kategóriába sorolt cookie-kat az Ön böngészője tárolja, mivel ezek elengedhetetlenek az oldal alapvető funkcióinak biztosításához.... 

Mindig aktív

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Nincs megjeleníthető cookie.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Nincs megjeleníthető cookie.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Nincs megjeleníthető cookie.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Nincs megjeleníthető cookie.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

Nincs megjeleníthető cookie.

+361 356 45 16 rekon@rekon.hu

Az Integra CAFM (Computer Aided Facility Management) rendszer létrehozása során az volt a célunk, hogy egy olyan új szempontok alapján vizsgált létesítményüzemeltetési szoftvert hozzunk létre, amely moduláris működésével és az ebből következő gyors és hatékony fejleszthetőségével a legkézenfekvőbb módon szolgálja ki az egyéni megrendelői igényeket, egyszerűen és átláthatóan kezelve az adott vállalati erőforrásokat.

Nincs szükség kliens alkalmazásra.

A teljes munkafolyamat web-alapú és csak egy korszerű böngésző szükséges hozzá. Ily módon, a földrajzilag egymástól távol elhelyezkedő felhasználók is egyszerűen dolgozhatnak csoportban, illetve a rendszer felügyelete is bárhonnan könnyedén megoldható a vállalat vezetői számára.

Az Integra moduláris felépítésű.

Lehetővé teszi bármilyen vállalat-specifikus fejlesztés implementálását a folyamatban lévő munkamenet akadályozása nélkül.
Nem dobozos szoftvert árulunk, hanem egy olyan megoldást, ami mindenben támogatni fogja vállalata fejlődését, együtt növekedve az igényeivel.

A program biztonsága kiemelkedő.

Az Integra MySql adatbázist használ SSL kapcsolatkialakítással.
A futtatása elsődlegesen saját védett szervereinken történik, melyek teljes adatbázis állományát 4 óránként mentjük, a nap végén pedig banki széfbe helyezzük.
Természetesen lehetőség van más – a megrendelőnél található – szervereken való telepítésre is, az ügyfél által elvárt biztonsági beállítások mellett.
A szoftver eddigi használata során soha nem történt még sem adatvesztés, sem illetéktelen behatolás.

Az adatvédelem tovább erősíthető.

Az Integra jól elkülöníthető felhasználói csoportokkal dolgozik, melyek tagjai korlátozottan használhatják a szoftver egyes felületeit, így nem láthatnak bele mások munkájába.
Alapesetben „adminisztrátor”, „bejelentő”, „karbantartó”, „monitor felhasználó”, valamint „pénzügyes felhasználó” jogosultságokat különböztetünk meg, azonban a megrendelő igényei szerint ezek is testre szabhatóak.
Ennek köszönhetően a szoftver használatba vétele gyorsan és egyszerűen történik.

A rendszer könnyen áttekinthető.

A szoftver üzembe helyezését követően azonnal létrejön egy rendkívül részletes, áttekinthető és testre szabható adatbázis, amely az objektum (vagy objektumok) minden jellemző tulajdonságát, valamint a cég számára fontos összes adatot tartalmazza, olyan részletekre is kiterjedően, mint gépek, bútorok, vagy nagy értékű használati tárgyak.

A szoftver intelligens.

Az Integra egyedülálló tulajdonsága, hogy a speciálisan fejlesztett, intelligens „öntanuló” funkcióinak köszönhetően képes menet közben is integrálni az új adatokat.
Emiatt jelentősen rövidebb időt vesz igénybe a szoftver bevezetésének előkészítése, mely előnyt jelent az üzleti szféra gyors döntéseket követelő világában.
A több éves tapasztalat meghatározó.
Az üzemeltetési szoftverek fejlesztésének területén eltöltött több éves tapasztalatunk során rájöttünk, hogy a programozók által kifejlesztett mechanizmusok és a valós gyakorlati igények nagyban eltérnek egymástól.
Éppen ezért már a megalkotás kezdeti szakaszában alapvetőnek tartottuk, hogy gyakorlati tapasztalatokkal rendelkező, létesítményüzemeltetésben jártas szakemberekkel, mérnökökkel együttműködve készítsük el saját rendszerünk alapjait.

A fejlesztési munka mellett rendkívül fontos számunkra az is, hogy megbízható, stabil háttérrel rendelkező cégként építsük rendszerünket, amely képes hatékonyan reagálni a szakmai kihívásokra és megállja helyét a folyamatos piaci változások során.

Szeretne többet tudni?
Töltse le az Integra CAFM részletes bemutató katalógusát!

error: rekon.hu